Babymoon czyli podróże z brzuszkiem

Zanim jeszcze trafiłam na to określenie już wiedziałam że to jest to co kobiecie jest potrzebne. A właściwie potrzebne jest parze.
Pojawienie się na świecie Małego Człowieka absolutnie odmieni nasze życie. Jestem tego pewna. Przez najbliższe lata będziemy robić to co najlepsze jest dla dziecka i jest to odruch całkiem zdrowy i naturalny. Dlaczego więc przed wyjściem Naszego Cudu z brzuszka nie pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa?
My zdecydowaliśmy się na tygodniowy wyjazd do Barcelony w 21 tygodniu ciąży.  Było świetnie !
Dlaczego o tym piszę?  Bo chciałam Was zachęcić do takich wypraw. Bo sami borykaliśmy się z wieloma wątpliwościami czy jechać czy sobie odpuścić. Pierwszy i dość oczywisty problem to czy to jest odpowiedni moment na wydawanie pieniędzy na wyjazdy, że może warto przeznaczyć te pieniądze na wyprawkę.
Drugi problem to czy warto się ruszać skoro mecze się szybciej,zobaczymy mniej itp.
Trzeci to lot,bezpieczeństwo i odległość od naszego lekarza.
Wszystko było dobrze,wyprawka skompletowana,lekarz nie był potrzebny.
A my czerpaliśmy ile możemy z bycia w dwójkę. I to jest najwazniejsze a i zobaczyliśmy całkiem dużo mimo moich popołudniowych drzemek.
Później zorganizowaliśmy sobie jeszcze parę weekendowych i jednodniowych wypraw po Polsce.
Serdecznie polecam!

image

3 thoughts on “Babymoon czyli podróże z brzuszkiem

  1. My byliśmy dwa tygodnie temu na weekend w Wiedniu u rodziny. Miałam obawy, zwłaszcza przed długą podróżą samochodem. Ale wszystko poszło dobrze, odpoczęliśmy trochę, pobyliśmy we dwoje i było super. Przed wyjazdem załatwiłam sobie tylko kartę EKUZ z NFZ, żeby w razie czego nie trzeba było się martwić za granicą o koszta leczenia.

    Polubienie

  2. no u mnie też 38 tydzień.
    Czuje zmęczenie ogólne. Ciężko mi już..
    22 dni do terminu..
    Najgorsze w tych skurczach jest to że brzuch sie dość mocno napina a potem mówią że to nie skurcz i człowiek już wariuje.

    Polubienie

  3. Fajnie, że Wam się udało podróżować. Bardzo chciałam wyjechać gdzieś dalej podczas ciąży, ale obawy wzięły górę. Jednak wolałam być tu na miejscu, w pobliżu lekarza, szpitali itd. Ale może to dlatego, że praktycznie co miesiąc coś nowego mi wyskakiwało.

    Polubienie

Skomentuj

